Odnośniki
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
-
Ważne strony
- Poradnik interesanta - formularze, wnioski
- Dzierżawa, sprzedaż nieruchomości oraz składników majątku ruchomego
- Ogłoszenia, zawiadomienia, zapytania ofertowe
- Zamówienia publiczne
- Platforma zakupowa
- Praca
- Rejestry i ewidencje
- Gospodarowanie odpadami
- Archiwalna strona BIP UG Sadowne (do kwietnia 2013 r.)
-
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Przejdź do: www.sadowne.pl
Treść strony
II sesja Rady Gminy Sadowne
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) zwołuję II Sesję Rady Gminy Sadowne na dzień 16 maja 2024 r. (czwartek) o godzinie 1300 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy Sadowne (ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne) i ustalam następujący porządek obrad:
P o r z ą d e k o b r a d:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja z działalności Wójta w okresie między Sesjami.
- Podjęcie uchwał:
a) w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej,
b) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,
c) w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
d) w sprawie przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
e) w sprawie ustalenia składów osobowych stałych Komisji Rady Gminy Sadowne,
f) w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Wójta Gminy Sadowne,
5. Sprawy różne – zapytania i wolne wnioski oraz odpowiedzi.
6. Przyjęcie protokołu z obrad z LVIII, LIX, I Sesji Rady Gminy.
7. Zamknięcie obrad.
Jednocześnie informuję, że protokół z obrad LVIII, LIX i I Sesji Rady Gminy jest do wglądu w Urzędzie Gminy w pokoju nr 11.
Przewodniczący Rady Gminy
Tomasz Szymanik